Blogmas 21/23

 

Czwartek. Trzy dni do świąt. A w zasadzie dwa. Dziś i jutro. Sobota i niedziela to dla wielu osób będą już święta. Szczególnie dla tych, do których ktoś przyjeżdża lub oni sami jadą do rodziny. Nie da się ukryć, że rzadko trafiają się cztery wolne dni z rzędu.

Wczoraj oczywiście prace nie posunęły się do przodu. Nie było na to szans. Za to na dziś mam solidne postanowienie sprzątania. Oczywiście - tylko z wierzchu. W szafkach już mi się nie uda poukładać. Co zrobiłam to moje.

Tak naprawdę to tylko jedna wymaga gruntownego uporządkowania. Szafka spożywcza. W niej miesza się na tyle często, że co jakiś czas po prostu trzeba poukładać na półkach. Reszta jakoś się utrzymuje w porządku. Ale tym razem na święta szafka spożywcza pozostanie nieuporządkowana. Zajęłoby to prawie cały dzień, którego nie mam. Wolę w tym czasie ogarnąć łazienkę i kuchnię.

I właśnie taki jest plan na dzisiaj. Kuchnia, łazienka, sypialnia i pracownia. Duży pokój zostawimy sobie na po choince. Tam się jeszcze nabrudzi. Tylko wyciągnę świąteczne obrusy z komody zanim choinka odbierze mi dostęp do szuflad. Na wszelki wypadek naszykuję dwa. Urządzam u siebie drugi dzień świąt, więc jeden obrus może nie wystarczyć. Wypadki spożywcze się zdarzają. Zwłaszcza jak jest tylko jeden obrus i średnia możliwość powieszenia prania. Dlatego naszykuję zapasowy.

Może po tym wszystkim uda mi się nawet pójść na trening. Chciałabym. Odpuściłam wtorkowy, nie wiem co będzie z jutrzejszym i sobotnim. Przez święta na pewno nie zajrzę na siłownię. A nie chciałabym robić tak długiej przerwy, bo stracę kondycję. A nie po to ją budowałam, żeby teraz w tydzień zaprzepaścić połowę wysiłku. Nie mówiąc już o kilogramach, które natychmiast wrócą jak tylko przestanę się ruszać.

W kalendarzu adwentowym na dziś Sylveco żel rumiankowy do mycia twarzy. Na razie na pewno trafi do szafki, a potem się zobaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Metoda małych kroków

 Nowy rok - nowa ja. Ile z nas składa sobie te obietnicę wraz z pierwszym stycznia? A potem okazuje się, że realizacja napotyka nieprzewidzi...